|
Formalment s'articula com un seguit de jocs
d'ordinador (Quick Draw o Pong) en els quals la interactivitat
actua amb l'objectiu no pas d'aconseguir punts, sinó d'analitzar
la narració de la història, per a la qual no hi ha finals
diferents: el desenllaç està escrit. La història
representada es basa en un conte de Borges, i tracta de la vida de dos
germans que estimen la mateixa dona (la intrusa) i lluiten per ella. El
transcurs de la història té com a desencadenant l'acció
dels jocs, mitjançant la violència contínua i irònica
dels dos protagonistes, caracteritzats com a personatges de videojocs,
i la de la dona com a subjecte objectualizat (trofeu, presa, joguina....).
The Intruder combina, d'una banda, la crítica feminista
més profunda a les històries que marquen l'inconscient col·lectiu
i a les indústries dels jocs d'ordinador, i de l'altra, l'ús
crític de la xarxa per a la pràctica artística feminista.
|
The
Intruder
>
Natalie Bookchin
|